24 jan - underbara helg

Nu är det måndag igen och en ny vecka börjar.
Min helg var helt underbar. Hade så roligt på bowligen i lördags och med tacos som middag med mycket trevligt sällskap. Igår gick jag och oliver till Ikea. Skönt att gå ibland också. Köpte lite små grejer och sedan gick vi hem igen. På kvällen hade vi en lugn mys kväll, med god mat, godis och chips.
Sitter ju nu ensam hemma hos Oliver. Han har åkt till jobbet och jag är ledig idag. Ska träffa Tove om ett tag, ska bli kul att träffa henne igen, vi får se vad vi hittar på.
Sitter även och pluggar. Läser min politik bok. Det är faktiskt väldigt intressant med lite svårt att hänga med ibland när det är skrivet på sån avanserad engelska. Men men det ska nog gå...4

Nu ska jag återgå till mitt pluggande så jag blir klar någon gång. Skönt att ha en skol-fri dag då man bara kan plugga ikapp sig.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0