27 september - sju månader med prinsen

Måste bara göra en liten kärleks förklaring till min pojkvän.
Idag har vi varit tillsammans i 7 månader. Dessa månader har varit helt underbara och jag älskar honom bara mer och mer desto mer vi är tillsammans.
Nu är det bara en vecka kvar tills det var två år sedan vi träffade varandre för första gången. Tiden har verkligen gått hur snabbt som helst Känns som det var igår vi träffades och jag kan säga att jag föll för honom på en gång. Sedan fick man kämpa för att få honom dit jag ville. Men för sju månader sedan så lyckades jag. Det var en helt underbar känsla när jag åkte hem från Jakobsberg och var helt överlycklig att det äntligen var vi två.
Jag har hittat min prins!


puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0