21 sep -plugg, plugg, plugg och PLUGG

Idag är en riktig plugg dag. Måste verkligen orka kämpa hela dagen. Det är jobbigt när känner att man inte hinner med allt och att man måste stressa igenom alla uppgifter.
Håller just nu på att skriva ett PM och det känns inte ens som att jag förstå hur jag ska göra. Fattar inte frågorna och knappt texten. VAD VILL DOM!!!!! men men.. försöka måste jag ju.
Har att göra i skolväg:
1 PM (måste vara klart på måndag)
5 frågor till seminariet på fredag (fattar inte vart jag ska hitta svaren)
1 tenta som måste pluggas till (den ägen rum nästa onsdag)
+ Massssssor med litteratur som skall läsas

Och under tiden allt detta skall göras ska jag även hinna med att ha ett liv. Jag har tex gymnastik på onsdag och lördag och så ska jag jobba i helgen. hmmm.... jag hoppas allt kommer att gå bra.

Det är i alla fall vad jag ska göra den närmaste veckan. Längtar så tills när tentan är över och man får börja en ny kurs. och så längtar jag till min födelsedag som äger rum den 4 oktober. KUL!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0