19 september - min helg

Helgen har varit riktigt bra.
Kick-offen me gymnastik föreningen var riktigt trevlig och man fick tillfälle att prata med många människor man annars inte pratar med.
Men det bäst i min helg var endå den tiden jag fick spendera tillsamans med Oliver. Vi har haft en riktigt mysig och lugn helg. Ätit gott och tittat film. Idag tog vi även en tur in till stan. Nu är jag hemma och tittar på valvakan. Känns riktigt spännande att man är en del av hela alltet.

Jennie: "Oliver, vad tror du händer med all reklam efter valet? Vem/vilka är det som tar bort dom?"
Oliver: "De ringer och hyr in Heden från Manpower"

eller????


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0