13 sep - en ny vecka

Nu har en ny vecka börjat.
Min helg har varit riktigt bra. Varit med min älskade pojkvän.
På lördagen spelade jag, Oliver och Heden bowling. Det gick riktigt upp och ner. Började sådär, andra serien gick bättre med den tredje gick riktigt dåligt.
Här är en bild från bowlingen:


Igår, söndag följde jag och Oliver med mina föäldrar ut till min mormors landställe. Vi hjälpte henne att fick ordning på tomten. Vi var superduktiga. På kvällen hade vi en riktig mysig kväll. Vi lagade god mat, åt glass, chips och jorgubbs-smothie.

Idag vaknade jag hemma hos Oliver. Alldeles själv. Inte kul att vakna upp och märka att älsklingen har gått till jobbet. Me nu är det bara 4 dagar kvar tills vi träffas igen

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0