7 oktober - en full torsdag

Idag är det redan torsdag och veckan har gått ganska snabbt. Haft skola varje dag vilket varit lite segt, men det är väll bara att bita ihop. Nu ska jag snart iväg och ha ett två timmars långt seminaruim. Känns faktiskt ganska onödigt att åka fram och tillbaka till Uppsala bara för två timmar. Men men. Efter skolan ska jag träffa Stefan. Vi ska sitta och jobba med en komplettering som en person skulle lämnat in förra året men aldrig gjorde det. Så nu är vi tvingade att göra om den. Otroligt irriterande. Ikväll ska jag jobba för första gången nere i garderoben på UKK vilket känns spännande och lite pirrigt. Men man får väll hoppas att det går bra.

Nu ska jag snart åka.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0