3 oktober - helgen och imorgon

Har tyvärr inte orkat uppdatera min blogg under helgen. Det har nämligen gått i ett nu i helgen. Kursen var i alla fall riktigt intressant och jag är glad att den är avklarad. Det var otroligt skönt att vi var så pass många i från föreningen där. Detta tycker jag bidrog till att man fick möjlighet att prata utanför gymnastikgolvet, där man är väldigt upptagen på sin grupp man ska träna och oftast inte har tillfälle att diskutera andra saker lite djupare. Är nu helt slut och skulle verkligen behöva en helg för att via upp mig efter helgen.

Imorgon är det en stor dag av tre olika anledninar. 1) det är kanelbulles-dag (enligt mig den absolut godaste bullen och ett väldigt gott bakverk i sig) 2) det är min 20-års dag! 3) två år sedan jag träffade Oliver för första gången.

Jag fyller som sagt år. Och det är faktiskt inte hur ospeciellt som hellst. Jag fyller jämnt! 20!! Helt otroligt vad gammal man har blivit.


(bilden är från min 18-årsdag)

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Carina

Stort grattis på födelsedagen!

Hoppas att du får massor av kanelbullar på din stora dag.

2010-10-04 @ 14:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0