25 oktober

Nu vill jag ha jullov. Vill att kursen som jag läser nu ska ta slut så jag får börja med något nytt. Just nu är det tenta plugg som gäller. Har nämligen tenta på torsdag och det är jag inte ett dugg sugen på. Skulle vara så skönt att vara klar med den här utbildningen nu. Känner att min motivation börjar svalna vilket känns tråkigt. Men men.. det är ju "bara" några år kvar. Det är bara att kämpa. Första målet är att göra så bra ifrån mig som jag bara kan på tentan på torsdag och så får jag hoppas på det bästa.
Måste även ringa min skola som jag ska ha min vfu på den här veckan. Är inte en sån person som gillar att prata i telefon med folk jag inte känner så är väldigt nervös för samtalet som jag måste ringa.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0