19 oktober

En sak som är otroligt seg när man bor där jag bor och pluggar där jag pluggar är att det ta jätte lång tid att ta sig till skolan men tåg. tex idag. Jag börjar kl 13.25. Åket hemifrån 11.15 för att ta tåget 11.31. Framme i Uppsala 11.55. Uppe vid skolan 12.25. Då är det "bara" 50 min kvar innan jag börjar. SEGT! Tågen går bara en gång i timmen där för blir det så här. Idag tänkte jag äta lunch uppe i Uppsala. Men vet inte vad jag ska äta och det blir någ att jag får sitta själv också. Inte så super skoj. En annan trist sak idag är att det regnar. Kul att gå 30 min i regn. NEJ.

Nu ska jag göra mig i ordning för att börja dra mig ner mot tåget. 2 timmar innan jag börjar.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0