15 okt - jobb

Dagen började med skola och kommer att sluta med jobb. Ska snart åka iväg och ha ett lång pass på jobbet. Jobbar mellan 17-23. Men det ska nog gå bra :) Är lite snuvig så får se hur det går att jobba med det problemet. Men det löser nog sig. Spännande att jobba på riktigt nu. Har bara gått dubbelt förrut för att jag skulle lära mig. Men inte idag. Nu är det på riktigt. Lite nervös. Men hoppas att hon jag ska jobba med kommer att vara trevlig så att kvällen flyter på.
Saknar min älskade Oliver så enormt mycket. Känns som det var länge sedan vi fick tid med varandra. Men de dagarna hoppas jag kommer snart. Nästa vecka är uppbokad till honom. Längtar!

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0