14 nov - min underbara helg

Igår var det en riktigt lång dag. Men den var även otroligt rolig.
Den började med jag klockan ringde 8.00. Skulle nämligen vara i gymnastikhallen 9.00 för att ha genrep inför tävlingen som ägderum senare på dagen. Träningen var som en riktig berg-och- dalbana. Men när vi väl kom till tävlingen så föll alla bitar på plats. När det var prisutdelning så var vi alla nervösa. När de skulle dela ut tredje platsen trodde i alla fall jag att jag hade hört fel. De ropade i alla fall upp oss. Sigtuna Märsta GK! Vi skrek och var super glada. Är verkligen hur stolt som helst för att ha sådana duktiga tjejer i min grupp. Förutom att vi kom trea så fick vi bäst poäng i matta och näst bäst i hopp. Vilket är helt otroligt.
När tävlingen var slut så bar det av hem till Oliver. Hoppade in i duschen och bytte om. Vi skulle nämligen till Uppsala på inflyttningsfest. Det blev en riktigt lyckad kväll.

Om ni kan läsa har min helg varit helt kanon. Vet inte när jag hade så roligt senast. Men nu tillbaka till verkligenheten. Men plugg, praktik och massor med stress.

Längtar verkligen till julen. Ska bli så skönt att kunna slappna av och kunna ta hand om sig själv lite.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0