29 maj - bullar i stora lass

Idag har jag hunnit med mycket.
Dagen började jag med att ha gymnastikavslutning med UT-tjejerna. Vi hade fem-kamp med dom och jag höll i en gren där man skulle äta mums-mums så snabbt som möjligt utan att använda sig av sina händer. Det var riktigt roligt. Med många skratt. Speciellt när tjejerna ville att även jag och Johanna skulle tävla. Jag förlorade självklart den tävlingen men det var roligt i alla fall.
När jag kom hem så satte jag mig och pluggade. Pluggade i ca 4 timmar plus att jag tog en paus för att städa mitt rum innan Oliver kom hit.
Vid fem hämtade jag Oliver vid station. Vi åkte hem till mig och ställde oss i köket och bakade bullar. De blev rikigt goda. Här nere kommer två bilder från detta.
Men just nu sitter vi och tittar på finalen i Eurovision. Hoppas rätt låt vinner. :)



puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0