26 maj - tv

Min dag har varit bra. Jobbat + gymnastik.
Imorgon blir det ännu mer jobb.

Sitter och tittar på Lyxfällan nu. Helt sjuk hur dåligt koll folk kan ha på sina pengar. Hoppas man själv aldrig hamnar i en sån situation någon gång. Men det gäller väll bara att vara medveten om vad man gör av med.
Snart börjar Efterlyst även det ska jag se. Måste även plugga lite också. Försår inte hur jag ska hinna allt i helgen. Har min tenta på onsdag och innan dess måste jag hinna plugga skiten ur mig. Men vet inte hur jag ska hinna. Men det ska väll gå... Är "ledig" på måndag och tisdag så då blir det plugg, plugg, plugg. Men i helgen ska jag hinna vara med min älskade Oliver och fira att vi imorgon har varit tillsammans i tre månader. TRE UNDERBARA MÅNADER!!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0