20 maj

Min dag har varit okej. Lite bättre än dagen igår. Har jobbat och varit i skolan och jobbat i arbetslaget.
Imorgon blir det jobb igen och sen skola efter allt detta så avslutar jag dagen med gymnastik.
Är super mycket i skolan just nu. Skulle helst stoppa huvudet i sanden och skita i allt men det går tyvärr inte. Nu är det bara att kämpa och kämpa. Nu har jag bara 2 seminarium och två tentor kvar innan den här terminen är slut. Ska bli så himla skönt när allt är över och man kan slappna av ett litet tag. Längtar verkligen till det.
En annan sak jag längtar till är att träffa Oliver igen. Känns som vi träffas alldeles för lite. Bara en gång i veckan. Hoppas det kan bli mer när mitt sommarlov börjar.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0