2 maj - valborgshelgen

Min helg har varit riktigt bra.
Har umgåtts med trevliga människor och det har varit ett toppen väder.
På Valborg så var jag i Uppsala hela dagen. Det började med sill-lunch på UKK med mamma och pappa. Jag själv äter inte sill så jag åt det andra som bjöds. Efter sill-lunchen så gick vi och kollade på mösspåtagningen. Vid tre åkte dom hem och jag stannade kvar. Jag gick till Ekonomikum parken där jag mötte upp Oliver och några av hans kompisar. Vi hittade en plats i parken och satte oss och grillade. Efter grillningen åkte vi hem till Anna där vi bytte kläder för att sedan åka till Flogsta där det var en fest på ett tak. Det blev en mycket trevlig kväll. Kl 02.00 låg man i sängen. Så det blev ingen jätte lång ute kväll.





Dagen efter (1 maj) vaknade vi hemma hos Anna där vi hade sovit över. Vi följde med henne till jobbet och var sällskap där hela dagen. Anna jobbar som frisör och Pontus och David fick hjälp att fixa till sina frisyrer lite grann. Vid 6 tiden åkte vi hem därifrån. Jag och Oliver blev avsläppta hemma hos mig. Vi hade en lugn och mysig kväll med film och god mat.







Idag så har jag haft en super lugn dag. Jag har pluggat lite och fixat i mitt rum. Imorgon blir det skola igen med föreläsning och seminarium. Imorgon kommer även Johanna hem efter en vecka i Tunisien. Har saknat henne super mycket och det känns tryggt att hon snart är på svensk mark igen och jag hoppas kunna träffa henne så fort som möjligt.



puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0