13 maj - kristihimmelsfärd

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Det har varit en lång dag.
Vaknade upp hemma hos Oliver, var hos honom fram till kl halv sex sedan åkte jag hem. Här hemma har jag pluggat, pluggat och pluggat.
Kändes väldigt konstigt att träffa Oliver på en vardag. Men tack vare den underbara Kristihimmelsfärd så fick jag det.
Förlåt... Men jag vet faktiskt inte vad den här dagen är för speciell. Men den var faktisk ganska behövlig i år. Känn som mitt liv bara består av plugg, skola och jobb. Den lilla tiden jag får över försöker jag spendera med pojkvännen och mina tjejkompisar. Önskar dock att den lilla tiden var längre.
Idag ränkade jag de få lektionerna jag har kvar den hä terminen. Det var: 2 föreläsningar, 3 seminarium (varav 2 är examinerande med redovisningar av grupparbeten) och 2 tentor + kanske en omtenta den 11 juni, har inte fått svar från den än. Men som ni ser kan man snart se ett slut på denna vårtermin. Nu är mina förhoppningar att jag får såpass mycket godkänt att jag får fortsätt upp i B-kursen, annars får det bli en annan A-kurs.

Nu ska jag hoppa i säng. Ska nämligen köra mamma till tåget tidigt imorgon. Så ska försöka sova snart.

Imorgon blir det JOBB mellan 9.30-18.00. Sedan blir det gymnastik, utan Björklund, lite tråkigt faktiskt.

Natti

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0