3 mars - håret klippt

idag har jag varit med Johanna. Det var hur mysigt som helst. Hon gav mig ett sånt där halsband som man hade när man var liten och delade hjärta. Jag fick "bäst" halvan. sött.
Vi var och åt lunch på valvet där vi satt i två timmar och bara pratade, efter det åkte vi och klippt oss. Och efter det åkte vi hem till Johanna och fortsatte prata. Det var hur skönt som helst att prata av sig med henne.
jag klippt mig kortare än jag hade tänkt att jag skulle göra och när jag kom hem fick jag värsta ångeste, tyckte hela mitt hår var förstört. kort och fult. Precis som jag hade för ett år sedan. Då ville jag bara ha tillbaka mitt lång hår igen. Nu har paniken lagt sig lite men jag känner fortfarande att jag inte riktigt trivs. Men alla säger att det är fint så få väll tro på dom. Eftersom jag känner så har vill jag inte lägga upp någon bild. Vi får se om jag blir modigade någon annan dag den här veckan.

Längtar till på fredag för då kommer min älskling hit och sover hos mig. Ska bli hur gosigt som hellst. Tycker verkligen om honom super mycket och jag måste bara säga att jag har kämpat för att komma dit jag är med honom idag. Han var inte så lätt. Hahhaa.. sötast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0