28 mars - lördag & söndag

Min helg:
Igår så var jag först gymnastik tränare. De håller på att träna inför en tävling och vi hade uttagning igår. Efter det åkte jag, mamma och pappa till Sollentuna Centrum och jag fick en påskpresent. Ett par Björn Borg skor. De är jätte fina. Här nedan kommer en bild. Efter att ha varit där i några timmar så åkte jag till Emelie och Sanna för att sedan åka tillsammans med dem in till stan där vi hade bestämt att äta middag tillsammans. Det var en super mysig middag med mycket skratt men också en del allvarliga samtalsämnen. Kl 23 så tog jag tåget från stan till Oliver. Han kom och mötte mig i Jakobsbergs station som alltid och vi gick hem till honom. Igår hade vi nämligen en månad tillsammans. Tänk vad tiden går snabbt. Tycker i alla fall om honom väldigt mycket. Vi hade en myskväll med film och sedan sov vi.


Idag så vaknade vi vid halv 11 och och gick upp och åt frukost framför tvn. Dagen var riktigt lung och härlig. Det enda som vi typ gjorde var att vi tog en lång promenad till Barkaby, älskar att ta promenader. Åkte från honom kl 21 och sitter just nu här hemma och känner mig väldigt trött. Ska nog hoppa i säng snart.



puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0