24 mars - pappa

Idag har det varit en hektisk dag. Har pluggar hur mycket som hellst men kommer i alla fall inte klara tentan tror jag. Har även varit på Sta Gertrud skolan i Sigtuna och haft gymnastik med dom, det har helt hysteriskt. Barnen var överallt hela tiden. Men det var kul. Var helt slut när jag kom hem. Nu på kvällen/eftermiddagen har jag varit i gymnastikhallen och varit tränare.
Just nu sitter jag i soffan tillsammans med pappa och tittar på efterlyst. Mamma är i Göteborg så jag och pappa är ensamma ikväll.

Här kommer lite bilder på min älskade pappa:

(pappa och jag i USA sommaren 2005)


(pappa i spanien juli 2008)


(pappa julen 2006)


(jag och pappa påväg till Brasilien december 2008)


(pappa på Alicias dop juni 2007)


puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Snygga bilder på pappa... kram stora syrran

2010-03-24 @ 22:33:42
URL: http://jenniesvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0