21 mars - smygfoto



Smygfotade min älskling idag när man försökte övertala mig att stanna en kvart till hos honom. Och jag kan säga att han lyckades. Alltid lika mysigt att vara med honom. Längtar till sommaren, känns som allt kommer bli bättre då. Vädret t ex. Det snöade nästan hela dagen idag. Vad är det för väder vi har. Ta bort snön nu och välkomna våren och förhoppningsvis sommaren inom kort.

Om någon är intresserad hur min vecka kommer att se ut så är det bara plugg och plugg och åter plugg. Känns som att det är det ända man tänker på nu för tiden. Inte så kul.

Just nu sitter jag och tittar på filmen som går på kanal 3, "Kärleken checkar in". Den är faktiskt ganska söt. Men ska nog sova snart. Känns som att jag behöver det för att förbereda mig på den jobbiga veckan som jag har framför mig. Och så blev det inte heller att man gick och la sig så tidigt i går vilket också gör att man är trött.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0