18 mars - plugg plugg plugg plugg

pluggar pluggar och pluggar. Det känns som det är allt man gör. Klart man lär sig otroligt mycket men ibland känns det som att man gjömmer bort säg själv i allt pluggande. Så fort man inte pluggar har man nästan ångest att man inte gör det. Hur ska man göra?! Det går inte att plugga hela tiden. Inge roligt att plugga själv heller. Känner mig som en soffpotatis. Sitter i soffan med datorn i knät och skriver. Ska försöka plugga in över 60 begrepp till nästa fredag också.
Snälla kan någon bara komma hit och hjälpa mig?! Känns som att jag skulle behöva ett sommarlov nu. Nej juste har inga sommarlov längre. Är för gammal. Fast jag känner mig inte gammal. Är bara 19 år. :D

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0