17 mars - snö

när jag vaknade och tittade ut genom föstret så såg jag att det snöade. Tar snön aldrig slut?! Känns som det skulle varit bättre om det hade regnat då hade kanske snön regnar bort, men nej... det kommer mer snö istället. En annan sak jag är lite irriterad på är att när jag ringde till sjukhuset. Man får klicka in sitt telefon nummer och så ringer de upp. Ringde dom kl 9 och de sa att de skulle återkomma kl 11. snacka om vänte tid för att kunna boka in en tid hos läkare. Suck. Vi får se om jag ens är hemma kl 11. eller om dom får för sig att ringa tidigare när jag inte är hemma. Ska nämligen på ett möte nu om ett jobb som jag kanske kan få. Håller tummarna för mig själv.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0