16 mars - dagen + johanna

Solen, älskar solen
Det är så härligt att solen har börjat titta fram lite oftare. Det gör mig verkligen glad. Dock fryser jag forfarande när jag går ut. Eftersom det blåser ganska kallt idag.
Idag har jag i alla fall varit i skolan och haft seminarium. Det varade bara i två timmar så det kändes ganska onödigt att åka fram-och-tillbaka till Uppsala bara för det. Men är det obligatoriskt så är det.
Nu ska jag snart sätta mig och plugga. Ska försöka läsa så mycket som möjligt i en bok som jag har eximinations seminarium på på fredag.
Skulle även vara skönt att ta en promenad med Johanna men vi får se vad det blir av det. Hon har nämligen tenta på lördag så hon rå pluggar nu. Ducktig flicka.
Hittade en fin bild på henne och mig i hennes blogg som jag också tänkte lägga upp på min.


Saknar verkligen den där tiden i gymnasiet. Även fast vi bråkade mycket så fanns vi alltid där för varandra.
Saknar alla raster vi satt i datasalarna och tog kort på oss själva, så jävla typist oss.
Saknar "Komunal" där vi alltid tog wok.
Saknar våra samtal vi hade med Kerstin som alltid gjorde att vi kramade varandra efter och hon bara skakade på huvudet och sa "tjejer tjejer.." Speciellt den gången i Italien
Saknar hur lärarna trodde att vi hörde ihop.
Saknar hur bra vi alltid jobbade tillsammans.
Saknar hur ärlig du var/är. Du sa alltid vad du tyckte och om något kändes fel.
Haha många minnen från gymnasiet... När man tänker tillbaka på tiden vi hade i Sfg så var den väldigt härlig. Vi fick vara med om så mycket tillsammans. Och vi lärde verkligen känna varandra. Det känns som att du vet allt om mig och att du vet precis hur jag fungerar, det känns verkligen super bra att ha en sån vän. Förut tvivlade jag faktiskt lite när jag sa att jag trodde vi skulle vara vänner för livet. Det känndes som att vi hade för mycket i ryggsäcken för att kunna vara det. Men nu kan jag säga det säkert. JAG TROR VI KOMMER VARA VÄNNER FÖR ALLTID!!!'

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Aw <3 Saknar allt det där jag med!! Tror också vi kommer vara vänner föralltid PUSS

2010-03-16 @ 16:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0