12 mars - min helg i förväg

Min helg känns väldigt fullpackad.

Idag:
Skola med seminarium (högläsning), Gymnastikträning, städning av mitt rum och så kommer Simon, Oskar, Yazmina, Hanna och Viola hit till oss ikväll. Ska även titta lite i Uppsala idag efter något man kan ha på sig på dopet på söndag, vet nämligen inte vad jag ska ha på mig än.

Imorgon, Lördag:
Dagen börjar med att jag ska vara gymnastik tränare mellan 10-12 och då kanske Viola följer med och tränar lite vilket vore kul, sen ska jag på födelsekalas fika i södertälje eftersom min kusin Amanda fyller 20 år på måndag. Därifrån är min plan att jag ska åka in till stan och möta upp Simon, Oskar, Yazmina, Hanna och Viola (eller var dom nu ska vara), på kvällen sedan är det melodifestivalsmys med tacos. Och förhoppningsvis kommer min Oliver på kvällen där också. Men vi får se.

Övermorgon, Söndag:
DOP!! + lite plugg på kvällen

-> Vi får även se om dagarna bjuder på något som jag inte riktigt räknat med, men det blir spännande att se...

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0