21 juni - roland klang

Just nu börjar begravningen av Roland Klang. En av min pappas bästa kompisar. Han var alltid en person med glimten i ögat. För några år sedan insjuknade han in alzheimers sjukdom och tyvärr gick det inte att rädda honom. Jag kommer aldrig glömma när han sa till mig "jennie... jag kommer aldrig glömma när vi åkte moppe" Men det gjorde han nog.. Tyvärr är det så med den sjukdommen. Personen glömmer saker och förändras till en helt annan människa. Jag kan nu bara hoppas att det är en otroligt fin begravning nere i Kalmar och att Roland har det bra i himlen.
http://ltz.se/nyheter/ostersund/1.2087471-roland-klang-avliden




puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0