6 juni - maraton och student

Nu sitter jag just nu nere i Blekinge i vår sommarstuga. Har inte kunnat skriva i bloggen på några dagar då jag inte haft tillgång till någon dator på ett tag. Men nu ska jag berätta vad som har hänt.
Den 4 juni tog min kusin max studenten och vi var där och gratulerade honom.


Den 5 juni (igår) vaknade jag upp i jakobsberg bredvid min älskling. Vi gick upp ganska tidigt och åkte till Barkaby och köpte en dator till honom. Sen åkte vi in till stan och tittade när min syster Carina och hennes man Micke sprang Stockholm Maraton. Dom var riktigt duktiga båda två. Mick sprang på 3 h 27 min och Carina på 4 h 56min.




puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0