4 juni - kusinen tar studenten

Den här dagen kommer bli ull smockad.
Först nu försöker jag hitta något att ha på mig på min kusins student. Hittar inget bra, så får ta en gammal klänning som jag köpte för 3 år sen.
Vid kl 13.00 så springer Max, min kusin ut och vi ska vara där och se honom. Efter det åker vi på hans mottagning som är hemma hos honom i Huddinge.
Det är nu det köriga kommer. Jag ska nämligen på gymnastik kl 18.30 - 21.00 och jag måste ha hunnit packa inför att vi i min familj åker ner till Blekinge på lördag kväll och jag kommer inte vara hemma innan dess. OCH... så ska jag till Oliver ikväll och vill inte komma dit försent. Det tar faktiskt 1 timme att bara åka till honom.
Men vi får se hur min dag blir. Vi får hoppas att den blir bra.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0