14 juni - hemma

Igår följde jag med Oliver och hans kompisar ut och tittade när dom spelade golf. Dom var riktigt duktigt tycker jag. På kvällen tittade vi på Hairspray och åt kebab. Sedan gick vi och la oss eftersom Oliver skulle upp tidigt till jobbet idag.
Jag tror aldrig jag varit med om en jobbigare väckarklocka än hans. Den tjöt högt och enformigt. Usch! Och speciellt när den ringer kl 06.00 då är det inte det roligaste. Tycker att man ska väckas lung och harmoniskt. Men typ en lugn låt. Jag själv har Owl City - Fireflies och är faktiskt ganska härlig och vakna till.
Idag ska jag hjälpa pappa lite med vår gästhus dit Kalle från Spanien ska flytta in som han brukar göra på somrarna och ikväll är jag gymnastiktränare. Alltid lika roligt med gymnastik!


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0