10 juni - klarade begreppstentan... jippi

Idag har jag pluggat hela dagen. Mitt huvud känns som en stor boll och jag tror inte det går att trycka in någon mer information. Satt hela dagen idag i skolan tillsammans med några skolkompisar och pluggade. Det gick faktiskt ganska bra. Och jag tror jag lärde med en hel del.
Fick även tillbaka en tenta som jag gjorde för över en månad sedan "begreppstentan" och jag fick GODKÄNT! helt överlycklig blev jag när jag såg det. Så himla skönt att ha den tentan avklarad det var verkligen inget roligt att läsa. 70 begrepp som skulle in i huvudet, men nu slipper jag den i alla fall.
Imorgon är det sista tentan för den här terminen Ska bli så himla skönt nät det är över. Den håller på från 8.00-12.00 och när jag kommer ut därifrån så börjar sommaren på riktigt.
Får fira detta med att åka hem till min älskling imorgon. Och så får vi hitta på något mysigt. Blir nog någon film. Jag hoppas att han har fått tag på Alice i Underlandet med Johnny Deep. Skulle vara roligt att se den. Men oavsett vad som händer blir det nog en mysig kväll. Om det inte blir för mycket fotboll det vill säga.
Jag vet att VM börjar imorgon. Men helt ärligt VEM BRYR SIG!?! Sverige är ju inte ens med och vilka ska man heja på då? Ingen blir mitt svar. Aja... hellre sport intresserad kille än musik intresserad. Är nämligen lite trött på gitarrer och dålig musik.
tack för mig!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0