6 juli - tisdag

Varför kan inte det vara sol när jag är ledig?! Skulle vilja sitta i solen och bara ta det lugnt. Men tyvärr går det inte idag. Skulle inte förvånna mig om det blir jätte soligt imorgon när jag ska jobba. Men men.. sånt är väll livet.
Men då är min fråga "vad ska man hitta på en sån här dag?" Kompisarna jobbar eller är bortresta, suck. Vill också vara bortrest. kl halv 4 ska jag i alla fall ta tåget till Oliver. Det kommer bli vår sista kväll tillsammans innan han åker till Cypen med Heden, Pontus och Per.
Jag litar på Oliver men även om man litar och tror så vet man aldrig. Vill bara inte att något ska förstöras mellan oss. Om man en gång blivit sviken så har man svårt att lita på någon igen, även om det inte är samma person det handlar om. Oliver har aldrig gjort något mot mig men jag vet av tidigare erfarenheter hur ont det gör att bli sårad. Men som jag sa så litar jag på honom. Och om jag ska vara ärlig så har jag inget annat vall. Älskar honom för mycket.

Nu ska jag fixa med min ipod och lägga in lite ny musik.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0