26 juli - ont i huvudet

Idag har jag jobbat. Bara 2 dagar kvar nu sen är jag ledig. På söndag åker jag och Oliver ner till Öland. Ska bli mysigt att få umgås med honom i några dagar. Längtar. Dock ser det inte ut som att det ska bli så bra väder som vi hade hoppats på men huvudsaken är ju ändå att vi får vara tillsammans.
Idag har jag haft ont i huvudet hela dagen och inte känt mig så pigg. Vill inte bli sjuk. Så nu äter jag hur mycket vitaminer som helst och ska försöka gå och lägga mig tidigt imorgon så jag orkar gå till jobbet.
Imorgon firar jag och Oliver 5 månader. Ska åka till honom och äta och sova. Ska bli mys. Är så himla glad att jag har honom.

Nu blir det film och sedan sova. Natti natti

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0