25 juli - trevlig helg

Nu är snart helgen slut. Den har varit riktigt bra. Den bästa på mycket länge. I fredags kom Oliver hem från Cypern så jag åkte självklart till honom efter jobbet. Är så lycklig att han är hemma nu. Vi åt och såg på film tillsammans med hans kompisar. Fick höra många historier om vad de hade varit med om uner sina två veckor på Cypern. Igår så tog jag och oliver det lite lungt hemma hos honom. Sen åkte vi hem till mig och åt middag med mina föräldrar. De var faktiskt riktigt gott. På kvällen blev det bio. Vi såg Inception. Den var speciell, men helt klart värd att se.
Idag är det söndag och jag ska snart iväg och träffa Johanna. Ska bli kul att få umgås lite med henne. Känns som det var jätte länge sedan. Men tyvärr blir det så när båda jobbar och gör det på olika ställen. Hon på Munsö och jag i Märsta. Vi ska äta middag tillsammans ikväll och snacka skit. Alltid lika trevligt.



puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0