22 juli - en torsdag

Idag har jag jobbat. Och det var en av de tråkigaste dagarna hittills. Jag och Jessica, som jag jobbar med skyltade om ett skåp och så städade vi lite i lokalen. Det kom en hel del människor men ingen som var speciellt sugen på att handla.
Nu är jag i alla fall hemma. Och har varit det i några timmar. Orkade inte laga mat så åt upp resterna från lunchen. Då jag köpte en sallad på Brödboden. Tog även en macka.
Snart kommer mina föräldrar hem från Blekinge. Ska bli skönt att slippa vara själv hemma ett tag. Dock åker dom till Skottland på söndag så hinner inte träffa dom speciellt mycket. Och då blir man plötsligt själv igen. Det är inte alltid kul att vara själv hemma. Speciellt inte när man ska äta middag. Finns det något träkigare än att äta middag själv?! Nej, tror inte det.
Imorgon kommer Oliver och hans kompisar hem efter en party-resa till Ayia Napa på Cypern. Han har nu varit borta i två vecor och jag saknar honom hur mycket som hellst. Ska bli mysigt att han kommer hem.

Nej.. nu ska jag göra en sista minuten städning innan pappa och pappa kommer hem.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0