10 juli - min dag

Idag har jag jobbat mellan 10-14. Sen har jag varit på uppäcksfärd i komunen. Föst åkte jag till Det nya badet som öppnades idag uppe i Valsta. Det såg otroligt mysigt ut med det var väldigt mycket människor så slog mig inte ner någonstans. De hade även en liten scen där lite artister upptädde. När jag gick förbi där så vad det Mora Träsk. Helt otroligt att de två gubbarna orkar med mer. Det höll ju även på och spelade när jag var lite.
Efter att ha stått och glott på Mora Träsk ett litet tag så åkte jag till Sigtuna och tog en promenad. Ställde mig i kön för att köpa en glass på Vofflan, efter 10 minuter så lämnade jag kön igen. Utan glass. Hade inte ens kommit halvvägs i kön. Sjuk populärt ställe.
Nu på kvällen har jag lagat mat till mig själv. Suttit lite vid datorn och nu har jag konstigt nog fotboll på tvn. Men funderar på att sätt på en film istället men vet bara inte vilken.
När jag åkte hem idag så var kl 17.45 och termometern stod på 32 grader. Känns nästan son man är utomland när det är så. Men jag klagar inte. Det är hur häligt som hellst. Önskar nu att det blir lika bra väder mellan torsdag - måndag då jag ska ner till Blekinge med familjen.





puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0