9 januari - thailand

klockan ar 21.21 nar jag borjar skriva detta inlagg. Jag sitter pa hotellt och har lanat en dator i ett litet rum med hogt brus ifran luftkonditioneringen.
Batturen jag skrev om forut blev aldrig av. Jag Hade tydligen fatt i mig nagot daligt dagen innan och kraktes pa morgonen. Sa vi stalde in den. Vi fick daremot anledning att besoka doktorn som var en riktigt rolig prick. Tva ganger storre an alla andra thailandare och skrattade typ hela tiden. Trakigt nog modde jag daligt nasta hela dagen, men det gjorde igen eftersom det anda kom lite regn den dagen.
Jag berattade forrut att jag hade brannt mina axlar. Jag kan meddela att de mar battre nu, men nu har min panna istallet blivit drabbad och jag har borjat fjalla. Men jag hinner nog battre pa det innan jag ar hemma igen.
Igar var vi inne i staden Krabi. Vi gick pa lite marknader och jag kopte tex en planbok som var valdigt fin.
Idag tog vi en bat och akte ut till en strand och lag nastan hela dagen, detta ar aven nagot jag tror vi gor i morgon men vi far se. Det var i alla fall mycket varmt men anda behagligt.

En sak jag tycker ar trakigt ar nar man sitter sa har vid datorn och "ingen" ar inne pa facebook eller msn och vill prata med mig. Saknar faktist ganska manga av er.
Nar jag nu barjat klaga masta jag fortsatta en lite stund till. Och det ar om varan dusch pa hotellet. Stralarna gar overallt utom pa mig. Fattar knappt om detta kan vara mojligt, men tydligen.

Nej nej.. Jag ska inte klaga. Jag har det jatte bra har. Det ar varm och man kan ga i tunna klader, vi ater god mat for endast 115 Bath (eller hur det stavas) och det ar ungefar 30 kronor. Och brun har jag borjat att bli men inte speciellt mycket, men det ar i alla fall en borjan om kommer att forhoppningsvis bli battre och battre.

Nu ska jag snart ga till rummet igen. Men ska skriva om nagon dag igen Sa hall koll pa min blogg.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter bra mycket mysigare än gråmulet och -16 grader haha segt med matförgiftning etc men fan de e ju inte en riktigt asienresa utan magsjuka!

Hoppas du har de grymt

2010-01-10 @ 21:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0