6 januari - i thailand

Just nu sitter jag pa ett InternetCafe i Thailand. Klockan ar halv 10 och jag ska snart ga hem till hotellet igen for att sova. Imorgon blir det en tidig morgon. ska namligen ut pa en batutflykt. Det kommer att bli kul. Har varit har 2 hela dagar nu och jag har bade hunnit bada och sola. Det ar hur harligt som helst.
Har inte shoppat nagot hitills men det kommer vall. Tror jag ska kopa en vaska och ett par solglasogon sen far vi se vad pengarna racker till.
Horde aven att ni har det ganska kallt dar hemma. Inte sa jatte kul. Men det ar ju battre med sno an slask i alla fall. Och hoppas den finns kvar nar jag kommer hem.


puss och kram

Kommentarer
Postat av: Carina syster

Det låter underbart i Thailand. Hoppas att du skriver mer om vad ni hittar på <3

2010-01-08 @ 22:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0