3 januari - åker idag

Idag åker jag till Thailand. Det kommer blir hur skönt som helst. Jag ska bada, sola och bara ta det lugnt. Kanske shoppa lite också.
Jag ska försöka komma in på någon datorn där nere någon gång. Men det skiljer 6 timmar på Sverige och Thailand så jag tror tyvärr inte att någon kommer att vara inne på Internet då.
Jag kommer hem den 18 januari och det är samma dag som jag börjar skolan. Så jag missar första dagen i skolan. Tråkigt men det är det värt.
Om någon vill se vilket hotell jag ska bo på så är det här länken: http://www.ving.se/thailand/ao-nang/ayodhaya-all-suites

Hotellet heter "Ayodhaya" och det ligger utan för Krabi i Ao Nang

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0