28 januari - torsdag

Idag har jag varit i skolan. Har även varit och köpt en bok som kommer behövas veckorna framöver. Studentlitteratur är inte billigt, det ska ni veta. Inte kul att köpa en bok för 400:- och sedan bara läsa den en gång. Känns inte värt det.
Just nu sitter jag och väntar på att robinsson ska börja kl 20.00.
Imorgon ska jag ha möte med någon Marita på skolan om min dyslexi. Vi får se vad vi kommer fram till. Förhoppningvis något bra. På kvällen ska jag antingen på bio eller så blir det gymnastik, vi får se hur det blir.
Och på lördag kommer några tjejkompisar hem till mig och äter middag och myser. Det ska bli gosigt.



puss och kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0