15 januari - sista inlagget fran thailand

Nu sitter jag for sista gangen har i Thailand och skriver i min blogg. Trakigt men sant. Imorgon ar det namligen varan sista dag har och da ska vi nog vara inne i AoNang pa kvallen. Jag ska fixa mina naglar tex och sa.
Imorgon ska vi aka ut pa en o som tydligen ska vara jatte fin, dar ska vi bada och sola det sista. Hoppas nu bara att det blir bra vader. Men det tror jag det ska bli.
Igar var vi pa Phi phi oarna och det var kul och vakert. Vi badade, solade och snorklade och tittade pa fiskar och korallerna. tyvarr bliev jag lite sjosjuk i baten men sa fort jag fick lite mat i magen gick det over.
Idag har vi legat vid AoNang stranden. Dar blir man ompysslad men gratis frukt och solstolar. Idag tog jag en massage behandling med coccos nots olja. Harlig Harligt.
Pa mandag aker jag hem. Bussen kommer och hamtar oss fran hotellet kl 15 och kor till flygplatsen. Vi kommer hem sent pa natten mellan mandag och tisdag.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Carina syster

Det låter så mysigt att jag drömmer mig bort till Thailand bort från kylan.

Kan tro att ni är bruna som pepparkakor.

2010-01-17 @ 13:37:34
Postat av: Veronika

Hej, vi funderar på att boka det hotellet som ni har bott på. Hur tycke du att det var?

TAck för informationen

2010-01-18 @ 22:23:29
Postat av: Jennie

Hejsan. Det var fint. Tyvärr låg det en bit ifrån själva ao nang och man fick gå i 15 min eller ta en tuk-tuk. Men det var ett väldigt speciellt hotell. Thailändarna själva kallade det "templet". Hhaahaa

2010-01-20 @ 20:39:33
URL: http://jenniesvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0