13 januari - thailand

Tankte bara saga att jag lever, hahaha.
Vet inte vad jag ska skriva.
Allt ar bra har. Vadret ar bra och det ar mitt humor ocksa.
Igar var vi pa batturen och det var kul att se lita andra strander och oar an vad man hade sett innan. Vi hade toppen vader och vi badade. Pappa snorklade ocksa lite.
Idag gick vi till en strand lite langre bort dar det inte var sa mycket manniskor. Tyvarr blaste det ganska mycket och man fick hela tiden sand i munnen och over hela kroppen. Jag gjorde aven illa mig dar ute pa strande. Jag slog foten i en sten sa det bara rann blod. Ursh. Som tur var hade mamma plaster med sig sa det blev inte sa allvarligt. Det sag varre ut an var det var. Det sag typ ut som att hela foten var blodig men som tur var det bara vattnet som hade blandats med blodet sa det sag ganska hemst ut. Men nu ar det bara bra. Lite aventyr.
Igar och idag har jag shoppat. Har kopt tva klanningar, en planbok, en troja och en fin vaska. Hittade en till vaska idag, men mina pengar hade tagit slut sa jag far kopa den en annan dag. Kanske i overmorgon da jag tror vi ska dit igen.
Nu ar det bara 4 hela dagar kvar och resan borjar lida mot sitt slut. Det kanns lite trakigt, men efter 2 veckor ar det anda ganska skont att komma hem igen och traffa alla kompisar och fa tillbaka en vardag. Ska aven blir kul med gymnastik igen. Och sa langtar jag lordag om 10 dagar. mys.

Nu ar klockan 21.31 och jag ska snart ga tillbaka till hotellet och lasa en bok och sedan sova. Natti Natti

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0