10 januari - thailand

Jennie ar kvar i Thailand och har det bra.
Idag har vi haft kanon vader och det har varit 33 grader varm och sol. Idag badade vi pa en strand precis nedanfor varat hotell och dar ar det valdigt langgrunt. i det vattnet var det minst 30 grader och det kandes som man gick runt i en varm soppa. Rakade aven kliva pa nagon som simmade ivag under min fot, lite obehagligt faktisk.
Igar hade vi ocksa bra vader, i alla fall till klockan blev 20.00 da det borjade sporegna och aska. Men det gick ganska snabbt over och vi kunde ga och sma handla lite i de sma butikerna. Jag kopte en jatte fin liten vaska. Helt underbar.
Imorgon ska vi pa en batutflyck till en o som det tar 15 minuter att komma till. Dar ska vi snorkla och titta pa de vackra fiskarna i vattnet. Kommer tillbaka till hotellet kl 15.00 sa det blir hela formiddagen.

Var precis inne och kollade mitt schema och vi borjar fort den 19/1 kl 8.15 sa det betyder att jag inte missar nagot i skolan som jag forst trodde jag skulle gora. daremot blir det nog inte sa mycket somn den natten eftersom varat plan landar pa natten. Men det blir nog bra.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Malin Beschorner

Åh det låter som om du har det alldeles underbart! Vi ses när du kommer hem! Puss

2010-01-11 @ 16:14:58
URL: http://malinbeschorner.blogg.se/
Postat av: Carina syster

Halloj!



Det låter mysigt att vara i värmen. Idag har jag och Mikael åkt 1 mil längdskidor i elljusspåret. Njut av värmen i Thailand för hemma är det KALLT.

Kram

2010-01-11 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0