2 februari - nya naglar

Jag har jag hunnit med ganska mycket.
Min lektion började kl 8.15 och höll på i två timmar. Det var en riktigt rolig lektion. Vi fick träna på att förklara enkel matematik för varandra. Vilket kändes lite töntig med otroligt lärorik och kul.
Efter skolan åket jag och Johanna till våran gamla gymnasieskola, SFG (sollentuna fria gymnasium). Det var väldigt trevligt att träffa alla gamla lärare igen och speciellt Kerstin och Jocke som alltid brytt sig om en. Efter detta trevliga besök så gick vi till Stinsen där jag fixade mina naglar.
Ikäll har jag tagit det lugnt och imogon har jag föreläsning och arbetslagsmöte. Måste bara säga att jag börjar tycka om mitt arbetlag riktigt mycket. Dom är så roliga.

Här är en bild på mina naglar:

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Tove

tummen upp för världens bästa arbetslag:)

De är riktigt snygga asså, vill oxå ha så fina naglar

2010-02-02 @ 21:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0