18 februari - dagen innan domedagen

Imorgon är det tenta dax.
Det var meningen att jag skulle gjort två tentor men det var att ta vatten över huvudet så jag la ner det projektet. Så istället blir det en tenta. Har suttit och pluggat instuderingsfrågor och det känns som att jag kan det mesta, men man vet aldrig, vad som hellst kan hända.
Tentan är mellan 13-17 imorgon. Men jag får sitta till kl 18 ifall jag skulle vilja men det känns inte som att jag behöver 5 timmar, min hjärna kommer vara död efter 3. Men jag får i alla fall en eget rum att sitta i vilket ska bli skönt, då slipper man bli störd av alla andra i rummet. Allt detta får jag eftersom jag har dyslexi. Hade begärt att få skriva på dator också men det gick inte att fixa. Det är hur frustrerande som hellst när du sitter och skriver ett prov och du kan svaret (inne i huvudet) men kan inte få ner det på pappret, just så är det! Inte kul!!
Imorgon är det också gymnastik på kvällen och våran tränare Max är borta så vi ska få ha Thomas. Det blir spännande. Han har redan varnat oss att vi kommer att ha mycket träningsvärk på lördag och det känns inte kul. Jag gissar att han ska föra mycket styrka med oss. kul. :/

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0