14 februari - alla hjärtans dag

Idag är det "Alla hjärtans dag" och den firas hemma med familjen tillsammans med nybakade semlor. Idag är min systerdotter Alicia hos oss och ska sova över här i natt. Vi har varit ute och åkt pulka och busat runt. 
Efter idag har jag bara 4 dagar kvar innan tentan och jag blir bara mer och mer nervös att jag inte kommer att klara det. Det känns som att jag hela tiden pluggar och den lilla tiden jag inte pluggar har jag ångest för allt plugg. Fattar inte hur jag ska kunna göra två tentor på samma dag. Men det får väll gå på något sätt. 

Som jag sa är det ju "Alla hjärtans dag" och det känns som en dag som många tycker är väldigt onödig. Jag tycker dagen är mysig. Alltid kul när det är något speciellt. Tyvärr firade jag inte den med den jag ville. Men min dag har i alla fall varit omringad av folk jag tycker mycket om och det är väll det dagen går ut på.



puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0