17 dec - vecka 50

Nu har ännu en vecka gått och det är bara en vecka kvar till jul.
Jag pluggar och pluggar men det känns inte som att högen blir mindre. Imorgon är det julavslutning på gymnastiken och vi ska ha mys med fika. På eftermiddag och kvällen ska jag till Oliver och se finalen i Robinson. Mycket spännande. Sedan på söndagen ska jag ha sovmorgonon. Det är något som jag längtar till.

Just nu är mitt liv lite stressigt och det drabbar min blogg. Har inte lika mycket tid att skriva. Har knappt köpt några julklappar än till exempel.

Nej nu är det fredag och jag ska ha en mysig hemma kväll med familjen. Känner mig nämligen inte 100% frisk.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0