30 augusti - första dagen

Först dagen i skolan är avklarad. Känns lite konstigt att vara tillbaka i Uppsala efter sommaren. Men det var skönt att man känner flera på kursen. Det är nu allvaret börjar. Kursansvarig berättade för oss att elever som läst denna kurs tidigare har tyckt den varit svår och att det har varit mycket att läsa. Men den har ändå varit väldigt givande. Under två månader den här terminen kommer jag att ha VFU (praktik), känns jätte nervöst. Men men... det är inget jag ska tänka på nu. Det är först i november och innan dess ska 2 tentor och 4 uppgifter bedömas.
Imorgon så har jag inga lärarledda lektioner så jag ska försöka läsa så mycket jag orkar av den inhandlade litteraturen. Ska även försöka träffa Johanna en stund.

Nu blir det Fångarna på Fortet

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0