24 augusti - sprang

idag har jag varit med Johanna.
Vi började vår dag med att åka till Sigtuna och äta en god sallad och sedan tog vi en mysig promenad i den lilla stan. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Det är så himla lätt att prata med Johanna. Vi kan verkligen prata om allt. Och vissa ämnen kan vi prata om i evigheter. Så kul att ha en sån vän. Johanna tvingade mig även att springa med henne nu ikväll. Sammanlagt var vi ute i en timme, både sprang och gick snabbt. Kommer säkert ha träningsvärk imorgon. Men det känns kul. Jag och Johanna har bestämt att vi ska få bättre kondis och ska försöka springa tillsammans så ofta det går. Skulle verkligen behövas!
Nu ska jag snart sova. Bara 5 dagar kvar på sommarlovet, vilken ångest.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0