16 augusti - snart tenta dax

Nu börjar dagen lida mot sitt slut. Min dag har mest bestått av plugg inför den kommande tentan som är ägerrum imorgon. Jag känner mig nöjd med mitt plugg och nu är det bara att hålla tummarna att det kommer "rätt" frågor på tentan. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll eftersom jag måste gå upp kl 6 imorgon.
Idag har jag även varit gymnastiktränare för första gången efter sommaren och det var nog det roligaste jag gjort på länge. Har verkligen saknat gymnastiken. Ska bli kul när allt kommer igång igen.
nej nu ska jag inte sitta vid datorn länge. Jag ger mina anteckningar en sista blick sen beger jag mig mot sängen.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0