11 augusti - min dag

Idag har jag varit och hälsat på hos mormor. Vi tog det lugnt hemma hos henne och satt och små pratade. På hemvägen träffade jag Emelie och Sanna på Sollentuna Centrum. Vi tog en fika och pratade lite. Nu har jag varit hemma i några timmar. Hunnit äta middag och sitta vid datorn. Dock har jag inte hunnit plugga så mycket idag vilket inte är så bra. Men imorgon får det bli destå mer.

Exakt för ett år sedan, 11 augusti gick jag och Oliver på bio för första gången. Var så himla nervös när jag åkte in till stan. Pratade med Tove på vägen in och hon försökte lugna mig och sa "Allt kommer att gå bra" och det gjorde det ju också. Men oj vad det pirrade i magen när jag skulle träffa honom. Nu är jag kärare än någonsin och är glad att jag har världens bästa kille som pojkvän. Älskar dig Oliver!



puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0