6 april

Trött.
IDag har det varit en lång dag. Åkte hemifrån kl 07.00 och kom hem nästan 12 timmar senare 18.30. Min dag har bestått av seminarium där vi hade en redovisning av vårat grupp arbete och på eftermiddagen vid kl 07.00 så hade jag min tenta. Satt 3½ timme och var helt slut när jag tillslut lämnade in den. Det var bara 6 st kvar när jag lämnade tentasalen. Nu håller jag tummarna för att det har gått bra. Men det resultatet kommer om ca 3-4 veckor. Lite jobbigt att de är så sega på att rätta. Man vill ju ha resultatet så fort som möjligt.
Imorgon ska jag jobba mellan 9.30-13.00 och sedan ska jag till skolan och ha seminarium. Nu ska jag nog snart hoppa i säng. Känner mig alldeles seg i kroppen och huvudet men först ska jag hoppa in i duschen.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0